måndag 22 juni 2015

God förmiddag!


Hoppas att alla haft en lika underbar midsommarhelg som jag! Jag stod för efterrätten i helgen och den bestod av en fantastisk Oreo-mudcake. Den slår verkligen aldrig fel och är perfekt att bjuda på om det är många på kalaset. Den är oerhört god men också extremt mastig så man orkar bara en liten bit.

Här kommer lite bilder från midsommarafton ute i Gäddeholm.

Klassiskt långbord

Uppdukat till mat och fest

Jag och barndomsvännen Bella

Efterrätt!

Korna ville också vara med och fira

Kakan serverades med grädde

 
Min underbara sambo och jag

Garanterat en av de bästa midsommaraftnar jag varit med om

Inget slår såklart midsommar 2013 när jag träffade min fina Henrik

Snygga som få

Fina midsommargrabbar!

och tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar